Wat is MyBroker?
MyBroker is een online platform waar jij als klant snel en gemakkelijk je hele verzekeringsdossier kan raadplegen én wijzigen.
Deze beveiligde klantenzone is:
- volledig gratis
- altijd up-to-date
- op elk moment toegankelijk
MyBroker is een dienst van Portima, IT-partner van 80% van alle makelaars in België. Speciaal gebouwd om een vlekkeloze (en papierloze!) wisselwerking te voorzien tussen de verzekeringsmakelaar en zijn klanten.
Inloggen op MyBroker?
STAP 1: Je MyBroker account activeren
- Klik op de activatielink
- Log in op basis van Itsme
- Je account is geactiveerd!
STAP 2: Inloggen bij MyBroker
- Log in via het online MyBroker platform
- Log in via de MyBroker app met je gsm
Download dan eerst de MyBroker app in de App Store of via Google Play.
Wat kan je doen met Mybroker?
1. Je verzekeringsdossier raadplegen
De belangrijkste functie van MyBroker: op elk moment een duidelijk overzicht van al je polissen. Je moet aantonen dat je een autoverzekering hebt? Log in op Mybroker en toon je polis. Of je kan hem zelfs doorsturen in PDF formaat.
2. Je eigen gegevens bekijken en wijzigen
Zelf je gegevens updaten en aanpassen? Dat kan je heel eenvoudig zelf in MyBroker. Als iets verandert krijgen wij daar altijd een melding van. Dus je aanpassing gaat niet onopgemerkt voorbij.
3. Schadegevallen digitaal indienen
Een ongeval is snel gebeurd… En dan moet het snel gaan. In dat geval kan je je schadegeval indienen via MYBroker.
DRINGENDE VRAGEN OF ADVIES NODIG?
4. Contracten digitaal ondertekenen
Het ondertekenen van een contract kan ook digitaal dankzij MyBroker
MYBroker, de online klantenzone.
Online kan je je hele verzekeringsdossier raadplegen en aanpassen. Ook schadegevallen indien kan via MyBroker online.
Heb je dringende vragen of advies nodig? Dan kan je nog makkelijker: bel ons, of stuur een mailtje.